sobota, 26 lutego 2011

Ostatnio zrobiłam dla Was zestaw z bucikami. Dzisiaj szperałam sobię w sukienkach i postanowiłam stworzyć dla Was coś nowego.
Trzy sukienki są bardzo drogie kosztują ponad 2 tysiące jednak pozostałe wybrałam dla Was w przystępnych cenach. Jeśli chcecie zasięgnąć więcej szczegułów to zapraszam: KLIK

INFORMACJA.
Od dzisiaj możecie zamawiać u mnie zestawy np. Na dyskotekę czy czerwony dywan, możecie również podawać kolor lub cenne wskazówki dla mnie, jak i dla Was, aby lepiej mi było zestawiać i zapewne bardziej będzie się Wam podobało. Zależy to od Was ja postaram się dostować. Oczywiście jest to za darmo! To jest dla mnie zabawa i chciałabym Wam pomóc w takich sytuacjach gdy niewiecie jak się ubrać na daną okazję. Zestawy będę umieszczała tutaj na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz